Kilka powodów przez, które nie możesz schudnąć – moje doświadczenia

kawazielonaodchudzanieDzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi doświadczeniami odnośnie odchudzania. Wiele, a może również i wielu z nas zastanawia się, dlaczego nie może schudnąć i co wpływa na utratę masy ciała. Jako osoba z długoletnim doświadczeniem w odchudzaniu, która zdaje sobie sprawę z zalet i korzyści różnego rodzaju technik. Jestem w stanie powiedzieć Wam, co robicie nie tak, a czego w ogóle nie robicie, chociaż powinniście.

W czasie odchudzania liczy się odpowiednie podejście. Powinniśmy nakierować zarówno naszą strefę psychiczną jak i fizyczną na wykonywanie określonych działań. Chyba zdajecie sobie sprawę, że same suplementy diety (nawet Green Coffee 5K) to nie recepta na sukces jest to preparat, które genialnie wspomaga odchudzanie, ale trzeba dać coś od siebie. Co zatem powinno towarzyszyć każdemu procesowi odchudzania:

1. Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, że ogromny wpływ na odchudzanie ma zdrowy i długi sen. Czym więcej śpisz, tym większe prawdopodobieństwo, że schudniesz. Oczywiście nie oznacza to, że powinieneś spędzać w łóżko trzy czwarte doby. Uwierz mi, osiem godzin w zupełności wystarczy. Jeżeli w trakcie dnia jesteś śpiący, zrób sobie krótką drzemkę.

2. Aktywność. Mówi się, że rygorystyczna dieta pozwoli nam schudnąć. Coś w tym jest. Ale co ze zwisającymi pokładami skóry, która niegdyś okrywała nasz tłusty brzuszek bądź boczki? W tym wypadku nie obędzie się bez wzmożonej aktywności. Chcesz schudnąć – musisz ćwiczyć. Początkowo nie musisz zaczynać od czterech godzin na siłowni. Wystarczy dosłownie kilkanaście minut w tygodniu, stopniowo zwiększane. Zrób niewielki krok, a zobaczysz efekty.

3. Odpowiednio zbilansowana dieta. Obcięcie naszego zapotrzebowania kalorycznego z dnia na dzień o tysiąc kalorii to zabójstwo dla naszego organizmu. Musisz wiedzieć, że z kalorii schodzi się stopniowo – o pięćdziesiąt na pięć/sześć dni. Chyba nie chcesz, by Twój organizm pomyślał, że chcesz go zabić. W każdej diecie bardzo ważne są mikro- i makroskładniki. Oczywiste jest, że powinieneś spożywać więcej białka i węglowodanów, a najmniej tłuszczy. Warto, by odpowiednio rozplanować swoje posiłki i spożywać je w miarę regularnym czasie. Jeżeli nie masz tyle wolnego czasu na jedzenie, staraj się podzielić codzienną dawkę, chociaż na cztery porcje.

4. Woda posiada cudowne właściwości. Musisz pić dużo wody, gdyż to właśnie ona hamuje łaknienie i sprawia, że spożywamy mniej kalorycznych posiłków.

Najważniejsza jednak w tym wszystkim jest MOTYWACJA. Musisz chcieć schudnąć. W końcu nikt nie zrobi tego za Ciebie. Musisz zdawać sobie sprawę, że robisz o tylko i wyłącznie dla siebie. Jeżeli zadbasz o swoje ciało teraz, w przyszłości nie będziesz mieć z nim żadnych problemów. Zaufaj mi – warto.